Drinks with a view

Som jag nämde igår mötte jag upp några tjejer för att dricka lite drinkar. VI frirade Fanny som fyllde 22år (grattis till henne) och sen en liten avskedsdrink för mig för att Fanny åker tillbaka till Frankrike på semester nästa vecka och hinner inte komma tillbaka innan jag åker. Vi möttes upp på Frank´s Café vilket är en rooftop bar i Peckham. 
 
Vi behövde gå i lite trappor för att komma upp på toppen. Men vi blev inte besvikan när vi möttes av denna utsikten! (Det var ännu finare i verkligheten!) Det var förvånadsvärt mycket folk där också, tyckte jag! Alkoholen var inte farligt dyr heller, vilket alltid är ett plus. 
 
Vi alla tog bara varsin drink eftersom vi alla skulle upp tidigt och jobba. Jag tror jag låg i sängen redo för att sova klockan elva redan. Det var fin kväll, med fint folk och med en fin utsikt! Ska försöka gå dit någon gång till innan jag åker hem för då kan jag inte längre se London Skyline. 
 
 
 

Kommentera här: