Jag är hemma

Jag är hemma i Sverige igen. Denna gången för gott eller iallafall för nu. Det är väldigt konstigt att skriva att jag är hemma i Sverige igen. Att mitt år är redan över. Det är helt sjukt vad fort tiden har gått! Det är läskigt! Det är jätteskönt att vara hemma men samtidigt så känns det väldigt konstigt att jag inte ska flyga tillbaka till London igen... 
 
Jag vet inte rikgtigt hur jag känner över att vara hemma i Sverige på heltid. Jag trivdes så himla bra i min familj och i London och jag har nästan lite omvänd hemlängtan... När en någon låt kommer på eller om jag tänker på något specillet som påminner mig om London så saknar jag London extra mycket och känner för att bara gråta lite och tårarna smyger sig på en. 
 
Folk frågar en hur det känns att vara hemma och det är en väldigt svår fråga att svara på. Känslorna är huller och buller och jag är känslosam. Självklart är jag super glad över att vara hemma igen och träffa alla nära och kära men något i mig saknar London väldigt mycket. Jag tänkte iallafall försöka skriva ihop något inlägg om mina sista dagar i London och mina första dagar i Sverige. Jag funderar på att skriva ett inlägg om lite engelska ord och du vet att blivit en londoner när... Vi får se hur mycket ork jag har och hur mycket tid som finns till. 
 
Min sista kväll i London spenderades här...

Kommentera här: